Telefontid på byggesaksavdelingen 28. juni - 13. august 2021

På grunn av fravær, ferie og stor saksmengde innfører vi telefontid på byggesaksavdelingen,
fra og med mandag 28. juni, til og med fredag 13. august

Telefontider: tirsdag og torsdag klokken 12:00 til 14.00


I denne perioden tar vi bare imot besøkende på kontoret etter avtale.

Telefonoperatør - Klikk for stort bilde

Forespørsler til byggesaksavdelingen utenom telefontiden tirsdag og torsdag 12 – 14, må gjøres per e-post til byggesak@hammerfest.kommune.no og vil bli besvart per telefon (evt. E-post) innenfor telefontiden.

For at byggesaksavdelingen skal kunne besvare e-posten på en effektiv måte, ber vi dere om å oppgi følgende opplysninger:

  • Gårds- og bruksnummer
  • Om spørsmålet gjelder en pågående sak, og eventuelt hvilken sak (eks. byggesak på eiendom gnr.25 bnr.246)?
  • Om spørsmålet gjelder veiledning i forbindelse med:
    • Tilbygg
    • Fradeling
    • Dispensasjon
    • Etc.
  • Om spørsmålet gjelder eiendomsgrenser
  • Eventuelle tegninger og kart

Vi beklager ulemper, og ber om forståelse for at disse tiltakene er nødvendig for å få behandlet sakene.