Hils på musikkterapeut Magnus

Henrik skal ut i pappapermisjon fra august. Vi har fått Magnus Christensen med på laget. 

Ved skolestart får dere møte vår nye musikkterapeut i kulturskolen. 

Her er noen ord fra Magnus: 

Mitt navn er Magnus Christensen og jeg kommer fra Arendal. Jeg har studert og bodd i Oslo i 7 år og nå er jeg klar for å reise nordover for å se, oppleve og leve i mer av landet. 

At jeg havner på Hammerfest er litt tilfeldig. Jeg ble introdusert for byen da en kompis flyttet opp for å jobbe og jeg ble med på flytteturen. Da møtte jeg kulturskolen og Bootleg, og fikk tilbud om å komme tilbake til sommeren for å være kursleder på Sommerfeber. Den uka jeg jobbet der fikk jeg kanskje den varmeste mottakelsen jeg har fått når jeg har besøkt et nytt sted, og falt for både menneskene og byen ganske umiddelbart. Nå gleder jeg meg til å bo i Hammerfest og bli en del av byen og det sosiale, og ikke minst å få oppleve natur og klima. Håper spesielt på gode fisketurer og skiturer. Derimot er det med litt skrekkblandet fryd at jeg ser frem til vinteren og mørketida, men når jeg er så heldig at jobbhverdagen min er å spille musikk og kose meg med masse fine folk tror jeg det også skal gå bra.

Magnus er også glad i gaming og brettspill, så han oppfordrer folk til å ta kontakt om noen vil ta et slag “vri-åtter”. 

Vi gleder oss til å få Magnus med på laget. 

Magnus Christensen