Har du søkt om kommunal bolig i perioden 15. mai til 1. juni?

Vi har oppdaget en feil i overgangen til nytt digitalt søknadsskjema, som gjør at søknader om kommunal bolig sendt i perioden 15. mai til 1. juni ikke kan ha blitt mottatt av oss.

Denne artikkelen er mer enn 3 måneder gammel og kan inneholde utdatert informasjon.

Pressemelding fra Hammerfest kommune

Feil ved overgang til nytt elektronisk skjema

15. mai 2023 innførte vi et nytt elektronisk skjema for søknad om kommunal bolig. Det ble dessverre gjort en feil i innstillingene for det nye skjemaet, som førte til at utfylte søknader ikke ble levert videre til vårt saksbehandlingssystem. Feilen er rettet nå, og vi har hentet opp søknader som er sendt inn fra og med 1. juni. De vil bli behandlet fortløpende – men eventuelle søknader som kan ha blitt sendt inn i perioden fra 15. mai til 1. juni har vi ikke mottatt.

Send inn søknad pånytt eller ta kontakt med boligkontoret

Hvis du har sendt inn elektronisk søknad om kommunal bolig i perioden 15. mail til 1. juni, kan du enten sende inn ny søknad, eller ta kontakt med boligkontoret for å få hjelp til å søke pånytt.

NB! Dette gjelder bare søknader om kommunal bolig – ingen andre søknadsskjemaer